Jaarverslag 2019 van Manteling nu online!

Neem kennis van onze activiteiten in 2019

Bij Manteling denken we goed na over hoe we het papierverbruik en de kosten die gepaard gaan met het drukken en verzenden van documenten kunnen beperken. Daarom hebben we ook dit jaar alle stukken voor het jaarverslag online voor je op een rijtje gezet. Via deze link kun je kennis nemen van de ontwikkelingen bij Manteling.
Wil je het jaarverslag liever in pdf lezen of op papier ontvangen? Klik dan hier of bel naar 0118-553530.

Formulier avondklok
Download hier het formulier 'Eigen verklaring avondklok'.
Manteling heeft corona protocol
Nu de corona maatregelen zijn aangescherpt, worden bij Manteling de maatjescontacten aan strengere regels gebonden.
Een mooie herinnering
een fotoshoot met jonge mantelzorgers
2020, een bewogen jaar
2020, een jaar waarin alles anders liep dan we hadden bedacht van tevoren.

Lees ook...

Vrijwillig Coördinator VPTZ-thuis, iets voor jou?

Ben je zelfstandig, kun je goed luisteren, heb je goede communicatieve vaardigheden, weet je op een respectvolle manier door te vragen en heb je affiniteit met mensen in de laatste levensfase? Dan is dit vrijwilligerswerk misschien wel iets voor jou!

Formulier avondklok

Download hier het formulier ‘Eigen verklaring avondklok’.

Manteling heeft corona protocol

Een mooie herinnering

een fotoshoot met jonge mantelzorgers

Bekijk hier meer nieuwsberichten

Op de hoogte blijven?

Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn

Manteling
Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.30 uur tot 15.00 uur via 0118-553530.

Manteling werkt mantelzorgvriendelijk
Manteling heeft sinds begin 2018 de erkenning ‘Wij werken mantelzorgvriendelijk’. Deze erkenning houdt in dat we niet alleen oog en aandacht hebben voor het thema mantelzorg, maar dat we ook onze medewerkers en vrijwilligers helpen in het zoeken naar ondersteuning en oplossingen zodat ze (vrijwilligers)werk en mantelzorg kunnen blijven combineren.