Direct aanmelden als vrijwilliger!
volg ons op:

Jaarverslag 2019 van Manteling nu online!

Neem kennis van onze activiteiten in 2019

Bij Manteling denken we goed na over hoe we het papierverbruik en de kosten die gepaard gaan met het drukken en verzenden van documenten kunnen beperken. Daarom hebben we ook dit jaar alle stukken voor het jaarverslag online voor je op een rijtje gezet. Via deze link kun je kennis nemen van de ontwikkelingen bij Manteling.
Wil je het jaarverslag liever in pdf lezen of op papier ontvangen? Klik dan hier of bel naar 0118-553530.

Manteling heeft corona protocol

Nu de corona maatregelen worden versoepeld, starten bij Manteling de maatjescontacten weer voorzichtig op.
Dat doen we op een veilige manier en we volgen daarbij de richtlijnen van het RIVM. Hoe dat veilig kan, hebben we beschreven in een corona protocol.

2020 een jaar om te vieren, deel 3

In september 2020 bestaat Manteling 25 jaar. Met krantenkoppen, foto’s en anekdotes belichten we de geschiedenis van Manteling aan de hand van de thema’s ‘Ontstaan en opbouw’, ‘Vrijwilligers’, ‘Communicatie’ en ‘Toekomst’.

Eerste button ‘Ik ben mantelzorger’ overhandigd

Op 2 juni jl. werd de eerste button ‘Ik ben mantelzorger’ uitgereikt aan John van der Zwaan (74) uit Middelburg. John doet als mantelzorger samen met zijn vrouw Willie (72), die licht dementerend is, regelmatig boodschappen en wordt dan in winkels staande gehouden omdat samen winkelen in tijden van corona niet is toegestaan.