skip to Main Content
Direct aanmelden als vrijwilliger!
volg ons op:                        

"Wat leuk is aan ons werk? De contacten met vrijwilligers, hulpvragers en mantelzorgers en de diversiteit van taken"

Ze zijn vooral achter de schermen actief, Tanja en Julia van de administratie, maar ze zijn onmisbaar voor Manteling.

Tanja vertelt: “Ik ben bij Manteling komen werken in 2003. De administratie gebeurde toen vooral handmatig, we hadden één computer op drie mensen. Met de groei van de organisatie werden ook onze locaties steeds ruimer. En het werken werd steeds meer gedigitaliseerd. Dat was (en is nog steeds) een leuke uitdaging. Op dit moment houd ik me bezig met de financiële administratie en de personele administratie. Denk daarbij aan ziektemeldingen, uren- en loonadministratie en dergelijke. Verder ondersteun ik op administratief gebied de directeur, de coördinatoren en de PR groep en help ik bij de uitvoering van de mantelzorgwaardering.

Ik fiets elke dag met plezier naar mijn werk. Ik ben er altijd als één van de eersten om lekker in alle rust op te starten. Het werk is afwisselend en geen dag is hetzelfde. De vragen die bij ons binnenkomen zijn heel verschillend. Ik ben praktisch ingesteld en mijn motto is: “voor elk probleem is wel een oplossing!” Als het lukt om iemand verder te helpen, dan geeft mij dat een goed gevoel.”

Julia werkt sinds 2011 als administratief medewerker bij Manteling. Julia vertelt: “Ik houd me onder meer bezig met de administratie en voorbereiding van de trainingen en cursussen voor vrijwilligers en mantelzorgers. Zoals het versturen van uitnodigingen en bevestigingen, het maken van certificaten en contact onderhouden met de accommodaties. Daarnaast ondersteun ik Annelies bij het digitale rooster van de hospices. Ik verwerk wijzigingen en bel vrijwilligers op als er door ziekte gaten in het rooster vallen. Aan de telefoon ben ik het visitekaartje van Manteling. De diversiteit van taken en contacten met vrijwilligers, hulpvragers en mantelzorgers vind ik erg leuk. Daarnaast hebben we een fijn team van collega’s, die prettig samenwerken. Manteling is een mooie organisatie waar ik graag mijn steentje aan bijdraag.”

“Voor elk probleem is er wel een oplossing”
medewerkers administratie
“Een thuis-werkdag van Petra”
“En opeens zaten we allemaal thuis”
“Mantelzorgers kunnen bij ons langskomen met hun vragen”
“Waar een kleine organisatie groot in kan zijn”

Op de hoogte blijven?

Volg ons op Facebook en LinkedIn

Manteling
Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.30 uur tot 15.00 uur via 0118-553530.

Manteling werkt mantelzorgvriendelijk
Manteling heeft sinds begin 2018 de erkenning ‘Wij werken mantelzorgvriendelijk’. Deze erkenning houdt in dat we niet alleen oog en aandacht hebben voor het thema mantelzorg, maar dat we ook onze medewerkers en vrijwilligers helpen in het zoeken naar ondersteuning en oplossingen zodat ze (vrijwilligers)werk en mantelzorg kunnen blijven combineren.

Back To Top